Merhabalar arkadaşlar

Maillerde sürekli mail gitmeme gelmeme gibi sorunlardan dolayı yandex maile geçmeyi düşünüyorum. 200 tane hesabım var ve ücretsiz plan kullanacağım. Her mail hesabında kaç gb kota veriyor bilginiz var mıdır? Ve yandex mail kullanıp sorun yaşayan var mı? tavsiyelerinizi alabilirsem çok sevinirim