eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mesaj fontları yormuyor mu?
%100 do-----lan-dırı-cılıq isterseniz 1tl yollayıp güzelce bir sövebilirsiniz, küfür değil sövme
Uzun süredir böyle kullanıyorum alıştım sanırım yormuyor