hocam ücretsiz bir bilgiyse burdan iletmenizi rica ederim
Eğer bir iphone kullanıcısı iseniz veya kaynak dosyaları paylaşılmamış işlemcili cihazlar varsa imei atamazsınız. İmei klonlanma imei numaranizin başka bir cihaza yazilip iki cihazinda ayni anda şebekede aktif kaldığı sürede sistem bunu algılar ve ilk kaydedilen cihazı men eder veya iki cihazida kullanim dışı bırakır. Dünyada sayısı çok az ülke imei kaydı sistemini kullanıyor. Burada ülkemizin çıkarlarıda mevcut cihazi yurt disindan almamizi engelletmektir. Cihazınız Klonlanmış ise Belirli bir numaraya tanımlatabiliyorsunuz.