Şikayetçi olun olmayın duruşmaya 1 defa gitmeniz zorunludur. 1 defa gidin şikayetçi değilim davaya katılma talebim yoktur giderilmesini istediğim zararım yoktur vs ifadenizi verin ve artık gitmeyin böyle bir ifadeden sonra yokluğunuzda karar verilir yoksa dosya yargıtayda vs bozularak tekrar tekrar gelir