IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müştekiyim mahkemeye gitmesem bişey olurmu

Şikayetçi değilim kişiden ama dava tarihi verilmiş
Müşteki olmanız bir şeyi değiştirmiyor zorla getirme çıkarılır duruşmaya gidilmediğinde. Şikayetçi olmadığınızı, davaya katılmak istemediğinizi duruşmaya katılıp söylemeniz gerekiyor. Mazeretiniz varsa ilgili mahkeme hakim kalemine giderek dilekçe verebilirsiniz.