IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müştekiyim mahkemeye gitmesem bişey olurmu

Şikayetçi değilim kişiden ama dava tarihi verilmiş
Bendede oldu 5 senedir 1 dava sürüyor ben hiç gitmedim hiçte birşey olmuyor.