Radorede hala sunucum var bu kadar berbat networku olan firma görmedim. Hala orada sunucum varsa sırf taşımakla uğraşmamak içindir.
Dünden beri 3-4 defa 2-3 saniyelik kopma yaşadım.

Ne firewallı adam gibi çalışır ne networku. Gördüğümüz üzere destek olarakda iyi olduğu söylenemez.

Amacım firma karalamak falanda değil senelerdir radorede sunucum var. İyi kötü gidiyor ama insan hiç mi kendini geliştirmez