Çok geçmiş olsun. Yıllar önce bizlerde Radore barınırken kendilerinden Voxility hizmeti almıştık fakat Voxility üzerinde bulunan IP adresleri yurt dışı sitelerinin bazılarına erişemiyordu. Bu durum için inanın tam 1 ay peşlerinde koştuk her seferinde bizde sorun yok vs. diye geçiştirdiler. En sonunda çıldırıp DC' ye gitmiştim ve Network ekibiyle görüşeceğim demiştim. Onlarda önceden randevu almanız gerek bu şekilde olmaz demişlerdi. Bende sorunu anlattım 1 aydır çözemiyorsunuz ilgilenen yok networkten birisi gelip sorunu çözmeden gitmem demiştim ve network ekibinin başındaki adam geldi. Durumu anlattık ve 10 saniye düşünüp MTU ayarını 1430 yapar mısınız dedi yaptık ve düzeldi

Kardeşim madem MTU ile ilgili olduğunu ve ayarın ne olduğunu biliyordun defalarca yazmamıza rağmen niye bunu söylemedin 1 ay tüm müşterilerimizi mağdur ettin sonra zor bela söyledin

Cidden şaka gibi bir yerdi aradan yıllar geçmesine rağmen hala aynıymış. Cidden bazen insanın aklıyla psikolojisiyle oynuyorlar yazık günah. Aslında yıllar önce sizin taşınmanız gerekti ama iyi dayanmışsınız. Daha fazla geç olmadan iyi karar vermişsiniz. Taşınmanız her şeyden öte akıl sağlığınız ve psikolojiniz için size iyi gelecektir. Şimdiden hayırlı olmasını diliyorum. Ayrıca umarım Radore yetkilisi şu tüm yazışmaları okurda belki biraz utanırlar ama hiç sanmıyorum büyük ihtimal hiç kafa ağrıtmayan, iyi para kazandıran kurumsal kemik bir kitleleri var sözleşmeli vs. sırtlarını onlara dayadıkları için gerisini sallamıyorlar.