Archi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, tanıttığınız karttan 1 dolar da çekim yapıyor.
çekim yapmıyor provizyon koyuyor. 15 gün sonra bu provizyon iade olarak sana geliyor. gelmiyorsa bankan el koyuyordur bankanı ara bunun hakkında bilgi al