Konu
Radore ile çalışmayın.
13-10-2021, 11:24:42
#22
berkantipek
Anlamadığım bir şey var. Radore veri merkezi carrier-neutral bir fasilite değil mi? Yani Radore'den hizmet almak yerine kendi AS'nizle DC'deki on-net başka bir ISP'den hizmet alamıyor musunuz? Kaçırdığım bir şey var galiba.