Değerli r10 üyeleri,

Son yarım saattir bende hiç bir smmpanele girmiyor sanırım bakım var herhalde acaba bakımın bitme saati nedir acaba ? müşterilerimin siparişleri bekliyor onun için konu hakkında bilgisi veya tecrübesi olan yazarsa sevinirim.