Kediler mevsim geçişlerinde çok fazla tüy dökerler normaldir yani şu sıralar dökmesi 1-2 aya kadar biraz daha azalıcaktır. Ama 6 aylık olduğunda bu tüy dökme tekrar başlar bu sefer yavru tüylerini döker. Bunları en aza indirmek için düzenli olarak tarayabilirsiniz. Tararsanız eğer üzerindeki dökülecek olan tüyleri alırsınız bir nebzede olsa azalır. Yavruyken alıştırmanız lazım taramaya yoksa büyüyünce taratmayabilir. Tabi ki bu dökülmeleri en aza indirecek gıda takviyeleri mevcuttur. Kendi kullanmış olduğum ve memnun kaldığım iki adet var.
1. Vetoskin 300 tl civarında olması lazım 3 ay gidiyor.
2. Mutamin 150 tl civarında bu da 6 ay kadar gidiyor.
Bunları kullanabilirsiniz. Düzenli kullanımında ciddi faydalarını gördüm.