Eskiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikli tavsiyem tüy temizleme aparatlarından alın, dediğiniz gibi tamamen engellemek diye bir şey yok. Sonrasında ise kullandığınız mamanın kalitesine bağlı olarak artabilir, biraz daha elinizden geliyorsa kaliteli mama kullanırsanız azalacaktır. Ek olarak kedi taraklarından alarak günlük olarak tararsanız fazlalık tüyleri alabilirsiniz. Bu ara mevsim geçişinden dolayı normalden fazla döküyor olabilir buda normaldir... (3 kedi sahibiyim)
Ufak bir ek daha yapmam gerekirse kediniz henüz yavruysa şimdiden çok olmayacak derecede yıkamaya alıştırın ılık suyla yıkayın buda biraz rahatlatır çoktan kastımsa 3-4 ayda bir en az. Ben alıştırmadım ve şuan suya sokmam mümkün değil hiçbirini