Çok geçmiş olsun, Radore mevcut müşterileri ve marka bilinirliğine çok güveniyor. Böyle bir sektör de , verimerkezi değişikliğininde çok kolay olamayacağını bildikleri için , fazla kaale alınmıyorsunuz. Sorun şu ki bir çok verimerkezinde de artık yer problemi mevcut , kaldı ki sizlerin bir iki kabin değil , yüksek sayıda kabinet hizmetiniz var. Umarım iyi bir alternatif bulabilirsiniz.