Merhabalar ülkemizde erken seçim kararı nasıl alınıyor? Arkadaşlarla sohbet muhabbet ederken biraz tartıştık da buradan da bilgi almak istedim.
Millet vekilleri oy çoğunluğuyla mı erken seçim kararı aldırabilir yoksa halkın tepkileri sonrası mı erken seçim kararı alınır?
NOT; LÜTFEN SİYASİ POLEMİKLERE GİRMEYİNİZ (SORUMUN CEVABINI ALIP GİDECEĞİM)