Merhabalar, üç gün önce ev kiraladım, 1 yıllık sözleşme yaptık. Kira + Depozito + Emlakçı ücretiyle evde oturmaya başladım, fakat eğitim konuları nedeniyle (hocalar dersleri nadir işlemeye karar verdiler) vazgeçmek istiyorum, acaba bu mümkün mü? çünkü bu geldiğim şehirde durmamın bir anlamı kalmadı, 3 haftada bir kez girilecek birkaç ders için. Bilgisi olan var mıdır? Ayrıca bu üç günde doğalgaz, su ve internet aboneliklerini de ücretini ödeyerek açtırmıştım... Teşekkürler.