İşimden dolayı. Şu an çok uykum var yatsam 12 de dipçik gibi kalkıcam. Sonrasında uyu uyuyabilirsen. Uyuduğumda da saat 2 3 oluyor birkaç saat sonra kalkıyorum. Hep böyle olunca yorgunluk gitmiyor.