bymuratmis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunca yıl maaşından zaten almış vergiyi bide maaştan biriken Tanzimattan mı vergi kesmişler yuh ya
Hocam resmide alması gereken tazminattan zaten devlet vergi alıyor. Neti ayrı brütü ayrı. Burada hondanın verdiği ikramiyeden de vergi alımış. Dünyanın her yerinde devletler vergi toplar tabi de, alınan vergileri babasının parasıymış gibi harcayan başka ülke vermidir bilinmez.