Hocam herkes siz mi ki ulaşılabilir olsun

Sanırım 1 veya 1.5 sene önce çalışmayı bıraktınız o günden beri sitemde ne bir sorun ne bir problem var. En iyisini yaptınız. Aynısını forumumuzda yaptı çok iyi bir karar eminim. Muhasebe departmanında isminizi görünce vay be diyorum adam kendisi yazıyor