tabi ki
Din ve devlet işlerinin tamamen ve çok net bir şekilde ayrılması.
Yani kısaca diyor ki sevgili oy isteyecek arkadaşlar oy isterken Allah'ı peygamberi namazı kitabı işin içine katmadan oy iste diyor değil mi? Daha basit anlatılmaz çünkü. Oy kullanan bazı arkadaşlar bunu bilmediğine eminim. Laiklik demek din saldırısı olarak görüyorlar öyle öğretmişler. Sorgulama ihtiyacı olmuyor. Milletin vicdani duygularıyla oynayıp kandırmayın sah.tekarlık yapıp oy istemeyin demiş. Oy isterken hangi başarın var diye sorduğunda ben namaz kılarım o yüzden ver deme demiş. Ben bunları yaparım yapamazsam giderim de demiş. Sözüm size değil ancak gerçekten her din konusunda konu laikliğe gelip insanların bir de bu konu üzerinden daha saçma yorumlar yapması artık son nokta. Sünnet= laiklik değildir.