İslam düşmanlığı değil. Ancak sizi anlayamıyorum. Nerede ateist deist hristiyan yahudi varsa illa aşağılama derdindesiniz. Herkes aynı değildir ama çoğunluk böyle. Siz böyle yaparsanız insanların islamı aşağılamaya hakkı vardır siz aşağılıyorsunuzda onlar aşağılayınca mı sıkıntı oluyor?