mralihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya yorum yapacaktım ama bir şeyi fazla görünce vazgeçtim. Neden herkese aynı copy-paste cevabı veriyorsunuz? Bir şeyi tartışmak amaçlı değil de daha farklı amaçla açmış gibisiniz konuyu. Reportladım.
ayni şekilde cevap vermem gereken mesajlara farklı varyasyon ile mi cevap vermeliydim? evet başka bir şey ima ediyorum ama düşündüğünüz şeyi, değil linç kültürüne değiniyorum r10'a veya yönetime bir ithamım veya kırgınlığım yok zaten r10 forumu büyük bir forum yöneticilerinden birinin verdiği hatalı veya doğru kararları ile yargılanacak bir forum değil

Ek olarak özel mesaj ile soran arkadaşlar olmuş bahsettiğim ban ile alakalı açtığım konu Türkiye'de ki 5 büyük gazeteden birini kaynak göstererek sudi bir din adamının verdiği vaaz ile alakalı idi konu güncel haberler bölümü değil Off Topic bölümündeydi