Konuya yorum yapacaktım ama bir şeyi fazla görünce vazgeçtim. Neden herkese aynı copy-paste cevabı veriyorsunuz? Bir şeyi tartışmak amaçlı değil de daha farklı amaçla açmış gibisiniz konuyu. Reportladım.