İslam düşmanlığı nerede? Düşüncesizlik nerede? Yapılan çalışmalardan çıkan sonuç dindeki herhangi bir "geleneği" eleştiriyor ya da onun olmusuz tarafını ortaya koyuyor diye düşmanlık mı oluyor?