hocam bir yerde okudum da benimde bilgim yok bişey oluyor mu diye?
telif hakkı ihlalleri 1/3 yazıyor
Eğer 3 kez telif ihlali yaparsanız kanalınız tamamen kapanır. Önceden rivayetlere göre telif yiyen hesabın etkileşimi bir süreliğine düşüyordu. Benimde 1 kez telif yiyen kanalım var. Hiç bir düşüş olmadı.