Haklısınız hocam bende ingilizce yazarsam daha çok kitleye ulaşacağını düşünüyorum ama şöyle de bir şey var. Sizce hem türkçe hem ingilizceyi aynı sitede yazmak mı mantıklı yani dil seçeeneği eklemek yoksa ingilizce için farklı türkçe için farklı blog tutmak mı mantıklı
Ayrı ayrı bloglar daha mantıklı seo açısından hocam. 2 site kurun 2 domain ile birine türkçe birine ingilizce. Benim için en mantıklı seçenek bu.