Merhaba herkese, bir blog yazmayı düşünüyorum. Genellikle yazılım dilleri ile ilgili eğitimler, problem çözümleri tarzı şeyler olucak. İngilizce paylaşsam ad sense gelirleri yurt dışına göre mi olur artar mı azalır mı? Veya böyle bir şey var mı yok mu?