ustad cocuk icin korkma. ben kizimi kucagima aldigimda maasimin hepsi cebimden gidiyordu. hatta maasimdan daha fazla odemem vardi. ekisler aldim yoruldum biraz ama bi sekilde sen anlamadan hersey yoluna giriyor. tabi koru korune hesapsiz hareket etme. 1 liranin hesabini yapip cok kez sabah aksam 1 kilometre yol yuruyordum. hala daha arac alma firsatim olmadi ama sukur karnimiz helalinden doyuyor. Rabbim tez vakitte kucagina evladini almayi nasip etsin. dunyada yasayabilecegin en guzel sey evlat sahibi olmak.