Foothill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mantikli. Oraya guzel gider. menu de asagiya inicek sekilde ( Ornek site TIKLA )

Yada Dektop'da Mobil menusu gostermek. kucuk bi kutu icerisinde ( Ornek site TIKLA )

Hocam https://diyarpolat.com/ daha güzel olacaktır.