halmubay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam arkadaş izin vermeden vazgeçemiyorum hani kural olarak. Şimdi hakkımda şikayet konusu açılması da kötü olacak.
omain çok kıymetli değilse bence vazgeçin(parasını verin dursun ortada).