Bıktığım ve işim olmasa bir dakika bile durmayacağım şehir. 15 senedir yaşıyorum ama artık bıktım. Çekilmiyor trafiği hayatı insanları ve bir sürü şeyi bıktım yani. Ama işin olunca mecbur duruyorsun.