Herkese merhaba 1.5 yıl önce topladığım bilgisayarımda monitöre görüntü gelmeme sorununu aldığım zamandan 2-3 ay geçtiğinden beri yaşıyorum parçaların hepsini tektek garantisine gönderdim bakımları yapıldı hiçbir sorun çıkmadı parçalarda . parçalar geldikten sonra kasayı geri topladım aynı sorun devam etmekteydi bilgisayar tamircisine götürdüm bios da sorun var dedi anakartın garantisini aradım en güncel biosu yüklediklerini söyledi. tamirci 150 tl ücret karşılığında sorunumu çözdü.( bu işlemi toplamda 3 defa her bilgisayarı temizlediğimde vs yaptırmak zorunda kalıp ücret ödedim) şuanda bu sorunu tekrar yaşıyorum ekrana hiçbir şekilde görüntü gelmiyor ne yapabilirim sorun nedir
sistem özelliklerim
RAM:GSKILL 32GB 3600MHz
Anakart:MSI B450M-A PRO MAX 4133MHz(OC) DDR4 Soket AM4 M.2 HDMI DVI mATX
PSU:Sharkoon SHP650 V2 650W 80 Plus ATX
Depolama:ADATA 240GB SSD+ 1TB HDD
İşlemci:AMD Ryzen 5 3600 3.6GHz (Turbo 4.2GHz)(Wraith Stealth Soğutuculu)
Ekran Kartı:Sapphire Radeon RX590 Nitro+ Special Edition 8GB GDDR5 256 Bit
Bilgisayar Kasası:GAMETECH ZEUS 4x120 RGB Fan
Monitör:AOC G2590VXQ 24.5" 75Hz 1ms
neden 32 gb ram diye soracak arkadaşlar olur kullandığım programlar vs den dolayı