ismkdc34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuda'ya girerkende uyarı veriyor artık covid gibi bulaştı heryere
evet şimdi konuya girerken de aynı uyarıyı veriyor.
linki anasayfaya taşısak bütün r10'da aynı şey olur mu dersin