Download konusunda tam emin değilim dediğiniz gibidir oyleyse rclonede 10TB lafı geçiyordu o yüzden yazdım. Bende 2 Yıldır kullanıyorum ücretli sürümü depolama olarak güzel

80TB yakın verim var umarım ileride google bu sınırları kaldırır
https://support.google.com/a/answer/7338880?hl=en
bizimki terbiyesizlik zaten 8 10 dolara 80tb kullanıyoruz ve hala yetmiyor

adamlar kapatıyoruz kardeşim dese mahvoldu herkes