Yarın müşteri hizmetlerini ara durumu izzah et. Bende uğraşlarla kulaklık aldım tam 1 saat uğraştım sadece kullaklık alabildim.
Destek açtım zaten, mesele 5 tl gitmesi değil mesele bu durumun yaşanması. Eğer cevap gelmezse cimere yazarım en kötü. Çünkü dediğim gibi gerçekten 5 tl için değil ama yani 1 saat uğraşıp ücreti kesip sonunda da sipariş oluşmaması garip