Arkadaşlar yaklaşık 3 Ay oldu win 11 kullanıyorum. Kendimce gördüğüm bazı hataları yazayım.
- Klasör küçük resimleri yok (Windows'un önceki sürümlerinde bir klasöre girmeden önce klasör içindeki dosyaların küçük resimlerini görebiliyorduk win 11 de yok )
- Görev çubuğu sağ veya sola yaslanmıyor. Sadece alt ve üst te kullanabiliyorsunuz (Benim gibi bazı kullanıcılar görev çubuğunu sağ veya solda kullanıyor olabilir. Bu şekilde bir alışkanlığınız var ise biraz zorlanacaksınız.)
- Sağ tık biraz hantal (Winrar vs. kullanıyorsanız sağ tıktan direkt çıkar vs. diyemiyorsunuz sağ tık biraz değişik olmuş)