AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maaş değil ki bu neyin vergisi bu ?
Gelir vergisi. Eski firmamda ikramiylerde vergi dilimine etki ediyordu. Maalesef durum böyle. Yasal olarak devlet onu almakta haklı. Aksi halde kötü şekilde kullanılır bu açık. Maaşı asgariden verir herkese. kalan parayı ikramiye adı altında verir vergiden düşürtürler. İki ucu değnek misali. Olan işçiye oluyor her türlü.