Arkadaşlar ben kurdum ama win 10 tekrar dönmek zorunda kaldım sebepleri ise şunlar.
Evet performans ve hız artışı çok net var.
Fakat çift monitör için sıkıntı büyük, birinci monitör den ikinci monitöre geçiş yapınca zaman zaman ikinci monitöra geçince sayfalar vs ikinci monitör de resmen 1 fps ile ilerliyor ve pc kapatıp açınca düzeliyor. Bu neyse ama yazılımcıların sürekli kullandığı sürükle bırak sistemi yok. Win 10 da olduğu gibi görev çubuğuna sürükleyip ordan uygulamaya geçiş yaparak vs sürükleme olayı yok. Gördüklerim bunlar