Lorkem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satacağız
Ben 6.200'e aldım geçen ay kapalı kutu olarak birinden. Ama bu laptop'u kapalı kutu nasıl satabiliyorsunuz onu anlamadım. Aldığım kişi nakit ihtiyacı demişti. Bir sorun vs bir şey mi var anlamadım. Sizi de görünce şimdi hep kafam karıştı