bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2017 yılında nişanlandığım dönemde bir yazı paylaşmıştım. ve şuan ne kadar doğru bir karar verdiğimi, şu zamanda daha iyi olduğumu ve o zaman doğru karar vermeseydim belkide bir yuvam olmayacaktı. Maddi ve manevi anlamda çok iyi yerlere geldim. Boşlukta olan arkadaşlarımızında benden ilham alarak hayatlarına şekil vermelerini, güzel yerlere gelmesi temennisi ile aşağıya bir anı bırakıyorum. Ayrıca güzel yorumlarınızıda bekliyorum.

Az önce bi 10 kişilik kurumsal vip karışık arkadaşımız konuyu okuyup çıktı. Şahsım adına böyle bir konu görsem asla yorumsuz bırakmam ama günümüzde malesef başarı ve mutluluk taktir edilmekten ziyade aşalanmaya başladı. Artık bu duruma alıştık şaşırmıyoruz

hocam tebrikler . Anladığım kadarıyla hayata bakış açınızı bile değiştirmiş nişanlınız. Ama işte bizde sizin gibi tamamen hayatımızı sevdiğimiz kişilerin üzerine kurduk fakat aldatıldık terk edildik vs vs herkes sizin gibi şanslı olmayabiliyor yani. Allah yolunuzu bahtınızı açıl etsin inşaallah