Daha yeni olduğu için haliyle stabillik beklemek zor. Şuan benim pc de W11 Kurulu. ufakat bir kaç test yapıcam tekrar w10 a dönücem bugün.

Biraz alışmak lazım. Biraz karmaşalık var. Alışkın değiliz