caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlar fikrini beyan etmiş.
"Es kaza şansı yaver gitmiş" falan, Allah'tan gelmiş olma ihtimali o kadar aklınızda yok.
Size batan nedir de bu kadar Allah demelerinden rahatsız olup her sayfada insanların fikirlerine bu kadar karşı çıkıyorsunuz?
Allah lafzı mı batıyor, kader lafzı mı, rızık lafzı mı?
o Allah diyor ben es kaza diyorum, benim düşüncemin seni bağlayan bi yanı yok. senin inançlarının benim için bir hükmü yok. kendi düşüncemi yazıyorum burada haliyle. asıl sen bir düşün, düşüncelerimin neyi sana batmış olabilir diye