çocuk rızkıyla gelir tayfasına baktığın zaman yaptıkları evlilikleri bi inceleyin.

adam ben işsizin tekiydim evlendim falan diyor.

yani bırak yarınlarını, 3 saat sonrasını bile hesaplamadan adım atmış. es kaza şans yüzüne gülmüş diye Allah'tan falan demeye başlamış. diğeri çıkıp evlenince sorumluluk bilincim oluştu çalışmaya başladım bla bla demiş. sorumluluk bilinci için evliliğe mi ihtiyacınız vardı sorması ayıp?

arkadaş. bak. iyice dur, düşün, taşın. kimden, hangi kafa yapılarından fikir aldığına çok dikkat et. çok. sonra o es kaza oluşan şanslara denk gelemezsin hani karşına birileri çıkıp sana iş aş olanakları falan sağlamaz, o çocuk odada ağlarken ne yapıcam diye kara kara düşünmeye başlarsın. iyi düşün.