MedyaXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay oluyor çizdireli. Ameliyat sırasında da çıkınca da ne ağrı ne sızı hissetmedim. Şuan görüşüm net. ufak bir bulanıklık var solda ama geçici dedi doktorum bekliyoruz bakalım.
cizdirme işlemi acaba özel hastanemi devlet hastanesindemi gerçekleşti ve ne kadar üçret ödediniz bende göz için hastaneye gitmeyi düşünüyorumda fiyat bilgisi bulamıyorum hiç biryerde