Ben de gözlük kullanıyorum. Alıştığım için çıkarmak istemiyorum. Lazer ile ilgili şöyle bir şey okumuştum, yanlış yönlendirmek istemem yanlış olabilir. Gelecekte oluşabilecek kataraktı engelliyormuş ve görme becerinizi kaybediyor muşsunuz. Dediğim gibi doğruluk payı var mı yok mu bilmiyorum, araştırmadım.