Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bende de gözlük ve lens var. uzun zamandır çizdirmek istiyorum. çevremde olanlar oldu sorun yaşamadılar. iyi bir hastanede olursanız, doktorun söylediklerini uygularsanız sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. bir aralar 2-3 bin civarıydı şuan ne kadar bilmiyorum. devlette olursanız daha da uygun tabi. her devlette olmuyor sanırım