tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibinin izniyle,

Bende de eski tarihli GMAIL hesabı mevcut. İçerisinde 3 adet onaylı hesap var. Başka hesap eklediğimde e-posta ile doğrulamaya düşüyor. Bunun için nasıl bir yöntem izleyebilirim?
Nasıl bir algoritma izliyor tam olarak bilmiyorum, benimde hesabımda eski. Bazen eklemiş olduğum konum için posta göndereceğiz diyor. Bazen ise direk şak diye açıyor, SMS - Telefon doğrulaması bile istemiyor.