WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim aklima da devlete olan vergi borcunu iscilere ikramiye olarak dagitip gider mi gosterdi diye gelmiyor degil.
Off komploya gel. Olabilir valla.