emreozden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu pek şaşırılacak bir şey olmamalı. Gelir vergisi kanunu yeni çıkmadı ya. 2021 yılı için 190K yı geçen gelirler %30 değil %35 vergiye girer hatta. Muhtemelen 48 aylık maaşları da 190K yı geçmiştir.
hocam bunu anlatamazsın bilgisiz cehaletlere .