Merhaba hocam imzamdan inceleyebilir misin rica etsem konumu
Tabi kide hocam (:
Öncelikle konu tasarımınız biraz daha arayüz tasarımı gibi olmuş.
Daha çok bir site içinde gezinim yapılıyormuş hissi uyandırıyor.
Bunun artıları ve eksileri var elbette. Nitekim hizmetiniz bu şekilde sunum için de gayet uygun.
Mizanpaj olarak bieticaret logosu bulunan sol üst kısmı daha havadar olabilir.
Sanki orada herşey iç içe girmiş gibi. Okuyucuyu ilk yakalayacak alan olduğu için
buranın basitleştirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bu şekilde konunuz daha az yıldırıcı olarak algılanır.
Bu algıyla birlikte okuyucu bir kaydıraktan aşağıya kayıyormuşcasına tüm konunuzu okuyabilir.
siparişlerinizi ister tek tek seçerek istersenizde topluca seçerek durumlarını değiştirebilir, ayrıca dışa aktar excel modülü ile ilgili departman siparişte istediği kısmı dışarı alarak zamandan tasarruf eder.
Böyle bir cümle gördüm tasarımınızda. Buna benzer diğer açıklamalarınız bence daha yalın hale getirilebilir.
Örneğin:
Siparişlerinizi tek tek yada topluca seçebilirsiniz. Seçtiklerinizin durumlarını değiştirebilirsiniz.
İlgili departman siparişte istediği kısmı excel ile dışarı aktar yapabilir. Böylelikle zamandan tasarruf sağlarsınız.
Bunların dışında gözüme çarpan pek nokta olmadı Murat üstadım (: Teşekkürler